خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس؛

افتخار ما رزمندگان، سربازی ولی امر مسلمین است 

افتخار ما رزمندگان، سربازی ولی امر مسلمین است 
سردارغلامیان رزمنده دفاع مقدس گفت: افتخار همه ما این است که سرباز و پیرو خط امام هستیم
کد خبر: ۹۵۴۴۳۴۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی با حضور غلامیان از رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط حوزه بسیج خواهران ام البنین (س) در حسینیه الغدیر شهر محمدیه برگزار شد.

غلامیان با حضور در جمع بسیجیان حوزه ام البنین(س) به نقش موثر و پررنگ آنان پرداخت و به سخن امام خمینی (ره) اشاره کرد؛ از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور گرداند چرا که در این دنیا افتخار می کنم بسیجی هستم.

وی در دامه به نقش فعال بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در کنگره ای که ویژه بانوان اسلامی جهان با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار شد، امام عنوان کرد؛ که اگر یک کلام بخواهم راجع به نقش بانوان در دفاع مقدس بگویم اینکه اگر بانوان را کنار بگذاریم و از دفاع مقدس کم کنیم، ما پیروز نمی شدیم؛ پیروزی ما در دفاع مقدس و انقلاب به پشتوانه بانوان صورت گرفت.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان خاطرات و رشادت جوانان سرزمین به شجاعت و دلاوری بانو مرضیه حدیدچی (دباغ) پرداخت که این بانوی رزمنده به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان اولین فرمانده زن در ایران لقب گرفت که با تحمل شکنجه های دردناک نسبت به خود و حتی فرزندان خودشان، یک جمله بیان کردند که که اگر مرا قطعه قطعه هم کنید حرفی نخواهم نزد.

وی در ادامه بیان کرد: هر مقدار ایمان بیشتر می شود، عشق و علاقه به کشور و حفظ آن هم بیشتر می شود که این سخن در دفاع مقدس در عمل به اثبات رسید که در طی ۸ سال جنگ تحمیلی با وجود کمک ها و تجهیزات کشور های مختلف از جمله فرانسه، آلمان و آمریکا که در اختیار کشور عراق قرار می دادند، این عشق و علاقه جوانان به میهن اسلامی بود که باعث حفظ تمامیت ارضی این کشور شد.

وی بیان کرد: افتخار همه ما این است که سرباز و پیرو خط امام هستیم، از جمله این سربازان شهید محسن حججی که قبل از اعزام به سوریه به همسر خود گفته بود اگر به دست داعشی ها بیفتم، محال است چیزی بگویم که انها خوششان بیاید.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار